محصولات تولیدی نانو پلیمر یاس
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

نانو پلیمر یاس

نانو پلیمر یاس در سال ۱۳۸۵در زمینه تولید لوله و اتصالات پی وی سی  فعالیت خود را  آغاز کرده است و تولیدات آن در صنعت ساختمان و تاسیسات فاضلاب بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از طرف دیگر به دلیل بهره مندی شرکت نانو پلیمر یاس از نشان ملی استاندارد و گواهینامه های داخلی و بین المللی نشان از کیفیت مطلوب محصولات است. آزمایشگاه مستقر در کارخانه مجهز به مدرنترین تجهیزات آزمایشگاهی می باشد.

از طربف دیگر مسئولان شرکت نانو پلیمر یاس هر روز با کنترل فاکتورهای کیفی و انجام آنالیزهای شیمیایی بر روی محصولات, استاندارد ملی را رعایت نموده تا برند نانو پلیمر یاس به عنوان محصولاتی با کیفیت شناخته شود. . این واحد با نظارت مداوم بر کیفیت مواد اولیه و محصولات توانسته موجب افزایش بهره وری و ایجاد نوآوری شود تمام این ها باعث شده بسیاری از کارفرمایان از محصولات نانو پلیمر یاس به عنوان بهترین و با کیفیت ترین برند های لوله و اتصالات استفاده کنند.

 شرکت نانو پلیمر یاس در سال 96 به عنوان اولین شرکت در کشور موفق به استفاده از تکنولوژِی نانو در ساخت لوله و اتصالات پی وی سی گردید و در این زمینه موفق به کسب گواهی نانو مقیاس از معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو گردید. در سال گذشته این شرکت اقدام به تولید لوله و اتصالات تک لایه (پلی پروپیلن) نموده است که از این تولیدات در سیستم لوله کشی آب شرب داخل ساختمان استفاده می گردد

آشنایی با فناوری نانو

فناوري نانو به عنوان يكي از مدرنترين فناوري هاي روز شناخته می شود. كه داراي خصوصياتي منحصر به فرد با كاربردهايي در تمام زمينه هاي علم و فناوري است.
فناوري نانو يعني بررسي مواد در ابعاد اتمي يا ملكولي و يا بررسي مواد در مقياس يك ميليارديم آن.
در ساخت لوله و اتصالات نانو، با بکاربردن نانومواد علاوه بر کاهش قابل توجه صدای ایجاد شده، خواص مکانیکی آن از جمله مقاومت در برابر ضربه و کاهش شکنندگی نیز بهبود یافته است.

آشنایی مختصری با فناوری نانو و مزایای استفاده از این تکنولوژی در ساخت لوله و اتصالات:

 فناوری نانو یکی از مدرنترین فناوری های روز دنیاست که دارای خصوصیاتی منحصر به فرد با کاربردهایی در تمام زمینه های علم و فناوری است.

فناوری نانو یعنی بررسی مواد در ابعاد اتمی یا ملکولی و یا بررسی مواد در مقیاس یک میلیاردیم آن. این ساده ترین و عامیانه ترین تعریفی است که می توان از فناوری نانو ارائه داد.

در ساخت لوله و اتصالات نانو، با بکاربردن نانومواد علاوه بر کاهش قابل توجه صدای ایجاد شده، خواص مکانیکی آن از جمله مقاومت در برابر ضربه و کاهش شکنندگی نیز بهبود یافته است.

اضافه کردن پرکننده ها به محصولات پلیمری باعث افزایش شکنندگی در لوله هایی از این جنس، به خصوص در دمای پایین تر از پنج درجه سانتی گراد می شود، اما با افزودن نانوذرات و قرارگرفتن این مواد بین ذرات پرکننده، ضربه پذیری و خواص الاستیک لوله ها نیز بهبود می یابد.

پرکننده‌های نانویی باعث افزایش استحکام، مدول و چقرمگی زمینه پلیمری می‌شود. این خواص غیر معمول به دلیل سطح ویژه بسیار بالای نانوذرات است.

بنابراین نانو پلیمر یاس نسبت به تولید لوله و اتصالات پی وی سی با فناوری نانو اقدام نموده است این تولیدات دارای گواهینامه نانو مقیاس از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو می باشد.

برای خرید محصولات نانو پلیمر یاس می توانید وارد سایت فروشگاهی پارسینا تجهیز شوید . فروشگاه پارسینا تجهیز به عنوان یکی از برترین فروشگاه های عرضه کننده انواع لوله و اتصالات در برند های مختلف به حساب می آید.

 





:: برچسب‌ها: نانو پلیمر یاس , پارسینا تجهیز , لوله و اتصالات ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: